Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Hvor kan jeg finne deres produkter?

Hei, jeg absolutt elsker deres quinoa, tror jeg har spist den hver dag en gangske god stund og har anbefalt den til alle jeg kjenner, men jeg har problemer med å finne de i Kina der jeg bor. Jeg lurte derfor på hvor man kan finne det i Shanghai eller om man kan bestille det på nettet!

Kommentarer

  • Hei Eline.

    Beklager, men vi selger ikke GoGreen Quinoa til Kina, så disse produktene får du kun kjøpt i Skandinavia.

    Vi har heller ingen netthandel på disse dessverre.

    Mvh
    Cathrine

  • Hvilke butikker selger pastaene deres i Norge?
  • Hei.
    *GoGreen Fusilli erterøkologisk Ancient Grains (glutenfri) kan du få kjøpt hos
    Coop obs og i de største Coop Mega og Coop Extra-butikkene.

    I tillegg er det et frivillig produkt (dvs butikkene selv bestemmer om de vil ta dette produktet inn - men kan etterspørres!) hos de minste Coop Mega og Coop Extra-butikkene.

    *GoGreen Penne linser, økologisk Ancient Grains (glutenfri) kan du få kjøpt hos
    Ultra, Coop obs, i stor Meny-butikk og i de største Coop Mega og Coop Extra-butikkene.

    I tillegg er det et frivillig produkt hos Spar, Bunnpris, i liten Meny-butikk og hos de minste Coop Mega og Coop Extra-butikkene.

    Håper du har en av disse butikkene i nærheten av deg.
  • hei. Jeg prøver å få tak i gogreen visp, havrebasert kremfløte, men hører at rema 1000 ikkje lenger kan få tak i det, og står i villrede på hvem eg skal kontakte... har bare vært bomtelefoner igjen og igjen...

  • Hei.
    GoGreen Visp har dessverre utgått fra sortiment.
    Beklager

  • Hvor finner jeg Go Green kokosdrikk? Det er den kokosmelken som er blandet med vann+salt?
  • Hei. Hvor får jeg tak i bulgur mix.
  • Hej Heia.

    Vi har fattat beslut om att sluta tillverka och sälja våra växtbaserade drycker eftersom det är snabbväxande kategori där vi för GoGreens del tyvärr inte fått den utvecklingen vi vill ha på marknaden. GoGreen som ett av nordens första vegetariska varumärken och ett av nordens mest hållbara varumärken kommer fortsätta att fokusera på att utveckla och sälja växtbaserad mat.
    Linda
  • Hej Sverre.

    Gogreen bulgur mix har tyvärr utgått pga. låg lönsamhet. Vi beklagar detta.
    Linda
  • Hei  har dere noe annet i det samme kategorien ??
  • Dessverre har vi ingenting som det for øyeblikket.
    Linda
  • Usukra kokosdrikk med lavt innhald av karbohydrat, kor får eg kjøpt det? Bur i Rogaland.
  • Hei Solveig.

    Håper det er ok for meg å svare på svensk?

    Vi har fattat beslut om att sluta tillverka och sälja våra växtbaserade drycker eftersom det är snabbväxande kategori där vi för GoGreens del tyvärr inte fått den utvecklingen vi vill ha på marknaden. GoGreen som ett av nordens första vegetariska varumärken och ett av nordens mest hållbara varumärken kommer fortsätta att fokusera på att utveckla och sälja växtbaserad mat.
    Linda