Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Hvor ble det av ferdigrettene?

Hei.
Jeg savner deres ferdigretter slikt som "Crytbas Indian masala" som er uten tilsatt salt og hvor kun evt kylling skal settes til. Pleide å kjøpe de på Kiwi og Rema1000 men plutselig forsvant de. Utrolig godt produkt og svært savnet! Endelig noe uten salt og raskt å tilberede, kanskje ikke alle har skjønt det? Hvor kan jeg få tak i disse? (Norge, Sverige)

Kommentarer

  • Hei Dagmar.

    Dessverre selger vi ikke de ferdigrettene lenger. Beklager.
    Ja virkelig synd at det ikke ble oppdaget hvor gode (og sunne) disse grytene var.