Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Havrefløte visp

Hei. Hvorfor har dere sluttet med visp? Utrolig synd at produktet ikke er å få kjøpt lenger. Det er mange av oss som ikke skal ha melk,soya og sukkerHåper at produktet kommer i butikkene igjen

Kommentarer

  • Hei Inger Johanne.

    Takk for henvendelse.

    Dessverre solgte ikke dette produktet godt nok, og for få butikker valgte å ha dette produktet i sitt varesortiment. Vi valgte derfor å ta dette ut av sortiment, beklageligvis.
    Vi håper likevel at vi igjen vil kunne lansere en ny variant i fremtiden.