Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

GoGreen Visp fløteerstatning ?

Hei

Vi er flere som normalt benytter Go Green Visp som erstatning for kremfløte, men sliter nå med å finne dette i butikk.
Finner heller ikke produktet på websiden deres. Har det gått ut? Håper virkelig ikke det da det ikke finnes noe annet å bruke!

Mvh Charlotte Haavik

Kommentarer

  • Hei Charlotte Haavik.

    GoGreen Visp kan du få kjøpt hos Coop obs, Coop Mega, Coop Extra og i store Coop Prix butikker.
    I tillegg er dette et "frivillig produkt" (dvs butikk bestemmer selv om de vil ta dette inn i sitt varesortiment - men kan etterspørres!!) i de minste Coop Mega, Coop Extra, Coop Prix og hos Coop Marked.
    Håper du har noen av disse Coop butikkene i nærheten av deg.
  • Ok, så informasjonen på den svenske GoGreen siden gjelder ikke i Norge (står den gikk ut av sortiment i uke 18)?Finner den som sagt ikke i produkter på deres egen nettside..

  • Hei igjen!

    Beklager, men av oppdatert informasjon, har GoGreen Visp dessverre utgått i Norge også, fra mai i år.
  • Siden dette er eneste kremerstatning for oss som ikke tåler soya, håper jeg at denne kommer tilbake.Finner ikke annen kremfløte erstatning uten soya.
  • Hei Charlotte!

    Beklager å måtte si det, men ja, dette produktet har dessverre utgått fra vårt sortiment.
  • Det har dessverre også demret for meg at dette produktet ikke er å få tak i og jeg har lett overalt både i Norge og Sverige...og nå skjønner jeg jo hvorfor jeg ikke får tak i det lenger. Er det ingen muligheter for at gogreen kan vurdere å begynne å produsere dette produktet mitt igjen? Jeg og sønnen min har vært faste brukere av dette og vi er lettere fortvilet over å måtte feire jul uten riskrem i år... Vennlig hilsen Lise G.
  • Hei Lise G.

    Nei, dessverre produseres ikke Visp lenger, men etterspør det gjerne i butikk likevel! Dette er dessverre en konsekvens dersom et produkt ikke selger godt nok, eller nok butikker ikke velger å ta produktet inn i sitt varesortiment.
    Vi får krysse fingrene for stor nok etterspørsel og at GoGreen vil vurdere produktet på nytt.
  • Kjempe leit, lett i butikkene etter dette produktet som jeg bruker i riskremen til jul. Om man ikke selger det så mye året rundt burde det vært seasong vare i jula. Dette er helt klart det beste produktet til riskrem. Har prøvd mye annet uten stor suksess.
  • Ja beklager, vi også synes dette er leit og håper det vil komme et tilsvarende produkt i salg i fremtiden.
  • Jeg har etterspurt i alle butikkene jeg er i - både i Norge og Sverige (Nordby).
    Jeg kan ikke skjønne annet enn at produktet må være ukjent for de som av en eller flere grunner ikke drikker eller spiser melkeprodukter. For hadde produktet vært bedre kjent, ville det garantert vært større etterspørsel. Da jeg lagde mat med gogreen vispi, fikk jeg utrolig gode tilbakemeldinger fra gjester/venner - også de som kan spise "alt". Jeg har funnet et produkt som hjelper meg å lage riskrem til jul i år, men det er nok ikke like bra som vispi dessverre. Håper det er mange med meg som fortsetter å etterspørre dette i butikkene framover.
  • Ja, vi får bare håpe. Jeg kan dessverre ikke gi et svar på om dette er noe vi kommer til å selge igjen heller, men der er mulig det er noe vi vil se på.
  • Jeg har etterspurt i alle butikkene i mitt nærområde. Mange av butikkene har hatt produktet inne, men står at det ikke kan bestille. Håper det kommer tilbake og skal i alle fall forsette å etterspørre etter produktet.
  • Så fint! 😀