Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

GoGreen emballasje

Finns det Bisfenol A (BPA) i GoGreens förpackningar?

Kommentarer

  • GoGreen har produkter i bisfenolfri emballasje og bruker ikke ikke BPA i noen av produktene sine.

  • Hei.
    Hadde det vært mulig å få produktnavnet på kortsiden av GoGreen pakningene igjen? Er så praktisk når de står stablet i skapet.
  • Hei!

    Takk for henvendelse.
    I GoGreen jobber vi kontinuerlig med utvikling av nye produkter og forbedring av eksisterende, og setter derfor stor pris på tilbakemeldinger som dette.
    Jeg har sendt din tilbakemelding med ønske videre til produktsjef og produktutviklingsavdeling.
  • Hei!
    Jeg vil komme med et forslag om å endre forpakningen til gresskarkjerner (og evt. andre produkter som er pakket i plast) til papir istedenfor plast! Dette er betraktelig mye bedre for miljøet, og det er noe jeg tror mange av deres forbrukere er opptatt av:)
  • Hei Ninni!

    Takk for tilbakemelding og ønske som jeg tar videre 😀