Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Debiogodkjente frø/kjerner?

Jeg trodde GoGreen frø/kjerner var økologiske, og det tror man tydeligvis i min lokale dagligvarebutikk også. Der er hyllene med disse pakkene merket med Debio sitt godkjenningsmerke for økologiske produkter, men jeg finner ingen informasjon om det på pakningene. Ei heller på nettsidene her. Jeg vil gjerne ha bekreftet/avkreftet hvorvidt deres frø og kjerner faktisk er økologiske eller ikke?