Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Chia frø

Hvorfor er chia frø fra GoGreen bra for meg og hvordan skal jeg bruke frøene?

Kommentarer

  • GoGreen sine Chiafrø inneholder lite kalorier og mye fiber, og holder deg mett lenge. Dessuten så er de svært rik på omega-3 og omega-6 fettsyrer. To spiseskjeer med chiafrø inneholder faktisk mer omega-3 enn en hel laksefilet! Om ikke dette er nok så vil chiafrø gi deg mer energi, øker styrken og utholdenhet og senker blodsukkeret.

    Chiafrø kan brukes på mange måter i matlagingen din. De kan være et bindemiddel i knekkebrødene dine, chiapudding er en perfekt frokost, du kan også toppe smoothien, yoghurten og salaten din med chiafrø. Suppen din blir tykkere med chia og kjøttkakene får et ekstra bindemiddel. Som du ser så er mulighetene mange. Fordelen med chiafrø er at de ikke har en utpreget smak, og tar til seg smaken til det du blander de med. Håper du finner din favoritt!

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.