Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Bønner!

Hei!Hvor kommer de fra deres bønner produkter?

Kommentarer

  • Hei Renata Pap.

    Takk for henvendelse.
    Det varierer, noen kommer f.eks. fra Sverige, mens andre fra Italia.
    Hvilket bønne-produkt tenkte du på?
  • Jeg kjøpe denne stor hvit bønner og svart bønner! Tusen Takk for svar!
  • Hei igjen.

    De Store hvite bønnene kommer fra Kina og de Svarte bønnene kommer fra Canada, USA og Kina.
    Vi har svenskdyrkede hvite og svarte også, men disse selges per dags dato ikke i Norge.