Svar från Kundtjänst

har försökt mejla flertalet ggr utan att få svar från er. Jag undrar hur man får tag i Kundtjänst? Det gäller produkter jag köpt som inte fungerar/håller kvalitén.

Sandra

Kommentarer

  • Ring shopen imorgon 073 6823322 Lars N så får han hjälpa dig
    Rose-Marie
  • Det står felaktig e-Mail eller lösenord när jag försöker att logga in på FBK s hemsida. Står likadant när jag loggar in via myfbk.ticster.com. Vad skall jag göra. Kan man nollställa på nå sätt. Eller måste jag fixa en ny mailadress. Är väldigt tacksam för svar. 🤔👍
    Johan Åker