Skylounge

Hur bokar man platser? Totalt omöjligt att begripa hur det går till.....
Lars Frostemark

Kommentarer

  • Hej Lars!
    Du bokar enklast via vår hemsida och då väljer du match och sedan väljer du Skylounge, du följer instruktionerna på sidan för att genomföra ditt köp.
    Om inte det fungerar för dig är du välkommen att ringa oss på 054-223300 så hjälper vid dig att göra en bokning.
    Karin