restaurangerna

Hej, jag undrar om alla restauranger är öppna vid matcherna isf hur bokar man annat än Golden star?
Felicia

Kommentarer

  • Man bokar allt via vår hemsida , så kika där om det finns något som är av intresse
    Rose-Marie
  • är det åldergräns den 22 november i golden star?

    hugo olsson
  • Bokade mat plus 2 st. Öl till matchen i Torsdags den 25 feb. Betalde i förskott via nätet. Vi fick inga öl. Fast vi betalt i förskott. Vill nu ha tillbaka pengarna. Önskar svar.
    Anders Mattsson
  • Finns det glutenfria alt för tex cheeseburgare?
    Viktoria
  • Glutenfria alt? Ex på cheeseburgare?
    Viktoria
  • Finns det glutenfria alt till tex cheeseburgare?
    Viktoria
  • Hej

    Alla restauranger ligger öppna till försäljning via vår hemsida www.färjestadbk.se( september och oktober är släppta till försäljning )
    Rose-Marie
  • Hej,
    Kan ni vänligen lägga upp en länk till höstens matmeny i Golden Star här i chatten? Så man kan vidarebefordra den till övriga i sällskapet.
    Den är svår att hitta!
    Tack på förhand!
    Henrik
  • Alla restauranger ligger öppna på webben för köp
    Rose-Marie
  • Finn det att köpa hamburgare i entrén som sist det va öppet för publik
    Ann-Sophie
  • Hej

    Ja man kan köpa hamburgare i entrén
    Rose-Marie
  • Hej, finns buffé som mat-alternativ när man bokar Golden Star på herrmatch? Jag kan inte se att det finns längre. Om buffé inte finns som alternativ nu, kommer det finnas framöver?
    Håkan
  • Hej !
    Har bokat bord i Goldenstar på lördag. Vilken tid rekommenderar ni att man är på plats för att hinna äta en 3 rätters innan matchen börjar?

    Per-Martin Bergfjord
  • Vi öppnar Golden Star 2 timmar före nedsläpp o kom minst 1 timme före så att ni hinner äta i lugn o ro före matchstart
    Rose-Marie
  • Hallå
    Vi har bokat biljetter till Skylounge. Vi vill boka ytterligare biljetter och undrar nu om vi kommer få möjlighet att sitta tillsammans eller om det är numrerade platser

    mvh
    Therese
    Therese Sjöberg
  • Hej!
    Kan man inte boka bord på Locker Room utan sittplatsbiljett? Vi har säsongskort så vi behöver inte biljetter men skulle vilja äta innan match.
    Tony Spinord Westberg
  • Hej Tony,
    Du kan kontakta kundcenter i god tid innan aktuell match så skickar vi en länk till dig, där du endast kan beställa mat i The Locker Room.

    Karin