När öppnar arenan?

Hej,
Vi tänkte åka upp lite tidigare och passa på att äta lite innan matchen så jag undrar när arenan öppnar?
Helén

Kommentarer

  • Hej,
    Arenan öppnar 90 minuter innan match. Restaurangerna öppnar 2 timmar innan. Vissa särskilda matcher öppnar de 2,5 timme innan. Kolla för säkerhets skull upp i mailet du får innan match- där finner du aktuell information om öppettider för matchen.
    Välkommen!
    Färjestad BK
  • När öppnar arenan när det är konsert ?
    Vi hade lång resväg och hade läst att restaurangerna öppnade 2 timmar innan och åkte till er för att äta men det gick inte. Varför skriver ni inte på hemsidan att det är andra tider och regler som gäller vid konserter....? Dåligt.
    Kalle
  • Hej
    Vid konsert är det olika öppningstider,det är konsertarrangör som bestämmer dessa tider.
    Vid alla konserter behöver man boka bord i restaurangen, så kontakta oss gärna på 054 223300 så hjälper vi er att boka bord samt informera er om öppettider
    Rose-Marie
  • När öppnar arenan och restaurangen på matchen mot Rögle den 27
    Patrik Leksell
  • Hej
    Restaurangerna öppnar 2 timmar före nedsläpp och övriga arenan 1,5 timme innan matchstart
    Rose-Marie