Hur länge räknas man som barn/ungdom?

Hej, hur länge kommer jag att räknas som barn/ungdom och kunna köpa barn/ungdomsbiljetter?
Alma

Kommentarer

  • Tack för din fråga,
    Barn tom 5 år får medfölja utan egen biljett och sitter då i knä.
    Barn och ungdomsbiljetter kan endast köpas i samband med våra familjepaket. Åldersgräns för ungdom är då till och med 18 år

    Varmt välkommen
    Rose-Marie
  • Hej, jag undrar samma sak. När jag ska köpa vanliga sittplatsbiljetter, alltså inte inom ramen för familjepaketen, dyker valet att köpa barn-ungdomsbiljetter upp. Är det till och med 18 på dessa också då?
    Marie
  • Under CHL har vi barnbiljett erbjudande ( upp till 19 år )
    Rose-Marie
  • Hei, Det finnes ingen barnbiljetter kvar, kan barn benytte vuxen billett? Eller er det kun tillatt med barn på visse felter?
    Hanna
  • Barn kan gå in på en vuxen biljett.
    Karin