Hur länge går barn gratis på arenan?

Hej,

Hur länge kan mina barn gå gratis på arenan?
Tobias

Kommentarer

  • Tack för din fråga
    Barn tom 5 år medföljer utan egen biljett och sitter då i knä.
    Rose-Marie
  • Gäller detta ännu med 5 års gräns? 😊 för tänkte ta med 2åringen på måndagsmatchen 😊
    Sofia Söderberg
  • Ja 5-års gränsen gäller fortfarande
    Rose-Marie
  • Hej, gäller fortfarande 5 års gräns?
    Karl
  • Hej

    Ja, 5 år gäller fortfarande
    Rose-Marie
  • Gäller 5 års-gränsen fortfarande?

    Mvh,
    Hans
    Hans Jacobsson
  • Ja, under förutsättning att du klarar att ha barnet i knät utan att det stör dom som sitter bredvid dig.
    Karin
  • Jag har blivit sjuk kan inte gå på matchen i kväll får mitt barnbarn 8 år överta min biljett och gå med  morfar på matchen. Ingela
    Ingela
  • Ja, biljetterna är inte personliga och barn kan gå in på vuxen biljetter men inte tvärsom.
    Karin
  • Gäller 5 årsgränsen fortfarande?
    Cissi
  • Ja, barn tom 5 år får medfölja utan egen biljett.
    Karin
  • Hej! Vi har köpt biljetter till matchen den 23:e mars, yngsta dottern är 4 år. Behöver hon ha en egen biljett?

    mvh,
    Linda
    Linda Johansson
  • Barn tom 5 år får medfölja utan egen biljett och sitter då i knä på förälder under förutsättning att det funkar för er
    Rose-Marie