Födelsedagspresent

Hej!
Detta år fyller min käre svärfar jämt, 60år närmare bestämt. Han är en, med delad åsikt..., en trogen FBK-supporter. Det vore fantastiskt kul att göra något speciellt till denna dag, därför tar jag kontakt med er. Finns det möjlighet att göra något speciellt under rådande omständigheter? Köpa en signerad matchtröja eller liknande vore såklart enklast kanske?

finns det möjlighet att Färjestad BK hjälper till att krona mig som 2020:s bästa svärson? Tack på förhand!
Mvh Johan Slettemo

Johan Slettemo

Kommentarer

  • Hej Johan

    Dessa matchtröjor finns att beställa via fbk shopen, så gå gärna in på hemsidan och kika på vilka alternativ som finns att välja på
    Rose-Marie