Födelsedag

Har köpt biljetter till min son i födelsedagspresent och vet att jag har sett att ni firar barn på matchen och undrar om ni fortfarande gör det och hur jag går tillväga för att ordna det

Mvh christian
Christian Olsson

Kommentarer

  • Hej
    Kontakta mattias.westman@farjestadsbk.se gällande födelsedagsfirande
    Rose-Marie
  • Hej! Jag har köpt biljetter till min pappa som fyller år lördagen den 23:e mars. Hur gör jag för fira honom lite extra denna dag? Har sett att ni lagt upp bilder på en stor skärm

    Mvh,
    Linda
    Linda Johansson
  • Hej,
    Det kommer inte att läggas ut några födelsedagsfiranden under SM-slutspelet.
    Karin