Finns det särskild biljett för bortastå?

Hej. Jag undrar om man måste köpa någon särskilld ståplatsbiljett när man vill stå på bortastå. Eller är det vanlig ståplats man köper då och bara går till bortastå?
Carolina

Kommentarer

  • Hej!
    Det är särskilda biljetter som gäller på gästande ståplats. Gästande lags supporterklubb har förtur på dessa platser. Oftast kan du köpa dem på plats vid deras entré som är på älvsidan av Löfbergs Arena och öppnar en timme före matchstart. Vi kan även skicka biljetter till dig med en betalningslänk och då behöver du återkomma med ditt namn, e-post samt mobil nr. Dessa biljetter är endast giltiga vid gästande lags entré.
    Välkomna!
    Karin
  • Hej

    Du får kontakta Goa gubbar om dessa biljetter, de har 1:a tjing på dessa
    Rose-Marie
  • Kontakta Luleås Supporterklubb, de har 1:a tjing på alla biljetter
    Rose-Marie
  • Örebros Supporterklubb har förtur på dessa biljetter, så du kan pröva med att kontakta deras supporterklubb.
    Karin