FBK-Djurgården

Hej!

Vi är 3 stycken som tänkte se Färjestad-Djurgården lördag 7/3 och vill gärna stå på bortastå. Kan vi förboka på något sätt eller är det att köpa på plats som gäller?
Johan Johansson

Kommentarer

  • Hej Johan!
    Det är gästande lags supporterklubb som har förtur på dessa platser och vi har inte fått något svar från dem ännu om de behöver samtliga biljetter.
    Antingen kan du kontakta Järnkaminerna eller återkomma till oss närmare matchen.
    Karin