Elcyklar

Hej! Jag undrar om det finns möjlighet att låsa in batterier till elcyklar någonstans i samband med ishockeymatcherna som drar igång i september? Tänker då man inte kan ta med någon väska att ha dom i. Man vill gärna inte låta batteriet sitta kvar på cykeln med tanke på stöldrisken.
Jessica Höglund

Kommentarer

  • Hej

    Nej vi har ingen möjlighet till att låsa in några cykelbatterier i arenan
    Rose-Marie