Biljetter

Finns det biljetter till matchen 30/1 mot Leksand?  om ja hur får jag tag I dessa ?Behöver 2 sittplatsbiljetter.
Carl

Kommentarer

  • Det finns biljetter kvar och du köper dem via vår hemsida fbk.se.
    https://www.farjestadbk.se/p/gamecenter/qWX-344J4J0ap
    Karin
  • Hej!
    Jag skulle vilja ha fatt i tre biljetter till Frölunda på torsdag men när jag går in via länken så är det mer eller mindre blankt och jag kan inte få upp någon match!

    /Bengt
    Bengt Eriksson
  • Hej Bengt!
    Den länken gällde biljetter till matchen den 30/1 mot Leksand.
    Gå in via vår hemsida och välj matcher så kan du köpa biljetter till matchen mot Frölunda.
    Karin
  • Var köper man biljetter till damhockeyn
    Ronny Svensson
  • Hur gör jag för att avboka biljetter till torsdag 27 feb.
    Ann Karin Thoresen
  • Hej Ann Karin!
    Vi har inte återköp av biljetter, det vi möjligen kan göra är att hjälpa dig att byta till
    en annan match och då får du återkomma till oss.
    Karin
  • Hej!

    Skulle vilja boka 4 platser i Locker room eller Skylounge inför matchen 7 Mars.
    Locker room ser slutsålt ut och Skylounge kommer jag inte vidare i bokningen när jag ska välja platser. Är det slutsålt där med?
    Linda Karlsson
  • Tyvärr är det slutsålt överallt den 7 mars
    Rose-Marie
  • Hej!

    Att boka sina 1932-biljetter är himla krångligt, Hur gör man?
    MVH

    Ulf Gribäck
  • När det gäller biljetter för er som är med i 1932 klubben och det inte fungerar ska kontakta Thobias Bengtsson på tb@ahsport.se eller på telefon 070-4339267.
    Karin
  • Hej,

    Bokade precis 3st ståplats till hemmapremiären.
    Dock är den 3e personen inte vuxen, men finns inget annat alternativ än det för ståplats.
    Hur gör jag?
    Går "barn" in gratis så jag har köpt en biljett i onödan?
    Sandra
  • Hej
    När är sista dag att boka sitt seriekort. Har haft samma plats i många år.
    Om FHM vid seriestart fortfarande har begränsningar på högst 50 personer. Får man då pengar tillbaka för dom matcher man inte fick gå på.
    Bo-Lennart Christensen
  • Hej

    Seriekortet ligger på reservation till den 31 augusti ( ev längre pga Corona )
    Det kommer att skickas ut ett mail inom kort till alla serie/säsongskortsinnehavare gällande återbetalningar mm för uteblivna matcher
    Rose-Marie
  • Finns de biljetter till matchen mot Leksand 23/1 ?
    Ulla
  • Hej Ulla

    Matchen den 23 jan. är ännu inte släppt pga av rådande omständigheter kring Covid 19, så fort vi får positiva besked att vi får spela med publik så släpper vi upp matchen
    Rose-Marie
  • jag har bokat två biljetter till golden star den 22 november och det stod ingen åldersgäns när jag bokade. Min fråga är om det inte är åldersgräns den matchen.
    hugo olsson
  • Hej
    Har beställt biljett den 30/12 till Linköping matchen men ser nu att det är Brynäs som spelar, Gäller biljetterna till den matchen istället?

    mvh

    Tommy Svedberg
  • Ja biljetterna gäller till den 30 dec, varmt välkommen
    Rose-Marie
  • Hej jag har köpt biljetter till den 30/12 mot Linköping men det blir ju Brynäs gäller biljetterna ändå till den 30/12
    Jonas Wrangbert
  • Hej har köpt biljetter till den 30/12 mot Linköping men det blir Brynäs istället vad gäller.
    Jonas Wrangbert
  • Hej;
    Det är datumet som styr, så har du biljetter till den 30/12 så gäller dom då, oavsett motståndarlag.
    Karin
  • Hej! Går det köpa biljetter till FBK-SAIK matchen?
    Marielle Pettersson
  • Hej

    Det finns platser kvar i restaurang Golden Star dessa köper du via vår hemsida www.färjestadbk.se
    Rose-Marie
  • När öppnas arenan nu med dom nya matchtiderna? Samt äter man uppe i skylounge  till matchen om man har biljetter där eller är det i någon annan resturang?
    Robin
  • Hej!
    Försökte beställa biljetter.Lade in min presentkortskod och allt verkade fungera. Sedan blev det något krångel med BankIDvid betalning så köpet genomfördes inte. Försökte boka igen men då var presentkortskoden inte kvar?! Jag hoppas den kommer tillbaka för några biljetter har jag inte kunnat köpa och mitt presentkort är därmed outnyttjat.
    Petra TJ
  • hej.
    Kan man se någonstans om de blir återbud/blir biljetter tillgängliga till Match? Jag har blivit spontant bokad på utbildning i Karlstad och skulle sååå gärna vilja gå, men just nu står det slutsålt. (Lör 2 okt)
    Andreas
  • Hej
    Skulle det vara så att det kommer tillbaka några biljetter så kommer biljetterna ut direkt på vår hemsida www.färjestadbk.se
    Rose-Marie
  • När släpps biljetterna till söndagens match? (3 april 2022) Med vänlig hälsning, Jonas
    Jonas Lund
  • Hej

    Dessa är släppta o finns att köpa via vår hemsida
    Rose-Marie
  • Hej!
    Var kan jag köoa biljetter till dagens bortamatch i Skellefteå? Bortastå here we go!
    Johan
  • när släpps biljetter till matchen 26/4 ?
    Björn
  • Vi kommer att släppa denna så fort vi vet om denna match blir av eller inte, håll utkik på hemsidan om detta
    Rose-Marie
  • Måste man vara medlem för att beställa biljetter till slutspelet??
    Karlan
  • Nej man behöver ej vara medlem för att köpa biljetter
    Rose-Marie
  • Hur går man tillväga om man vill köpa biljetter till FBK:s bortamatcher?
    Johan
  • Du kontaktar det lag som FBK möter. FBK säljer inga biljetter till bortamatcher.
    Mattias
  • När släpps biljetter till finalmatcherna mot Luleå?
    Jimmy
  • Biljetterna släpptes kl 13.00 idag.
    Karin
  • kan man köpa 2 biljetter på försläp som medlem ? Eller går det bara att köpa en biljett per medlem
    Simon
  • Man kan köpa 2 biljetter som medlem
    Rose-Marie
  • När släpps biljetterna till hemmamatchen 9/5?
    Angelica Kilgren
  • Biljetterna släpps dagen efter kl 10.00, när vi vet att matchen ska ska spelas.
    Karin
  • Är biljettsläppet till matchen på måndag försenat?
    Anna-Karin
  • Biljettsläppet var kl 10.00
    Rose-Marie
  • Mitt misstag. Trodde att matchen skulle komma upp på första sidan. Men där låg gårdagens till nyss. Istället behövde man scrolla ner för att hitta den. Suck.
    Anna-Karin
  • Om man löst medlemskap efter 1/5 i år, räknas man inte som medlem då även under finalmatcherna denna säsong? Och borde man inte då få förköpsrätt som alla andra medlemmar som löst medlemsavgiften?
    Britta
  • När släpps biljetterna till säsongsstarten 22/23 mot leksand den 17:e september?

    Linus
  • Lösbiljetterna släpps i slutet av augusti ( håll utkik på hemsidan om detta )
    Rose-Marie