Biljetter

Hejsan! Jag skulle få biljetter till en framtida match om man kompletterade sina uppgifter men sen kom ju coronan. Undrar om man kan få 2biljetter nu? 😊

Mvh Emilio
Emilio

Kommentarer

  • Hejsan,

    Så fort publikrestriktionerna lättas kommer vi att återkomma till er som har matchbiljetter att få från föregående säsong som tack för kompletterande personuppgifter. Vi ber om tålamod fram tills att vi har fått lättnader!
    Johan