Biljetter barn/vuxna

Jag vill köpa biljetter till matchen 30/12 och vi är 2 vuxna och 3 barn. Om jag låter systemet välja platser åt mig så får jag olika priser för barn och vuxna men om jag söker platser själv så kan jag inte välja mellan barn-vuxen. De platser systemet föreslår blir utspridda över arenan och det är inte bra då barnen inte är så gamla så jag vill sitta ihop med dom. Hur löser man detta?
Björn

Kommentarer

  • Hej Björn,
    Familjepaketen är slutsålda till matchen den 30/12.
    Karin
  • Det var ju inte riktigt svar på min fråga om varför det blir olika priser om systemet väljer platser eller att jag gör det
    Björn
  • Hej
    Jag är en kvinna på 65, snart 66 vårar och som är ganska illa däran i det mesta utom huvudet 😅 Ishockey är en av de bästa o roligaste sporterna jag vet och tittar på alla SHL-matcher som sänds på ”vanlig” tv. Trots detta är jag dålig på att hänga med på var lagen spelar, hemma eller borta 🙄 Ich nu har jag fått reda på att ”min” värsta motståndare möter Karlstad på lördag!!
    Jag är urvärmländare, född i Lennartsfors, inflyttad i Degerfors i unga år men har lyckats pytsa sonen över på rätt sida gränsen till Arvika 😄
    Nu letar jag och maken med ljus o lykta efter biljetter t matchen på lördag mellan Färjestad-Örebro. Och det skulle sitta som ett smäck att se Karlstad slå ÖSK med tanke på att vår granne och vän är örebrofantaster och åker t Karlstad med buss från Örebro kl 14 på lördag.
    Efter denna långa utläggning undrar jag om ni har någon möjlighet att hjälpa mej/oss med två biljetter,kosta vad det kosta vill… Vill ju egentligen inte dra min trumfkort men jag går på cellgiftsbehandlingar i Örebro och vet inte om detta är sista vintern… Jag är 65 år och vill göra så mycket roligt jag kan så länge jag orkar ❤️
    Mvh Ann-Cathrine Dyberg (med många rötter i Karlstad)
    Ann-Catherine Dyberg
  • Hej

    Tyvärr är det slutsålt till den 24 feb, tips är att hålla utkik via vår hemsida om det kommer tillbaka några biljetter
    Rose-Marie