Biljett till grupper.

Kan man köpa biljetter gruppvis och betala per faktura om man tex kommer ett gäng från ett boende i grannkommunen. Är lite komplicerat med betalning med tickster och swich med våra brukare.
Minna Lipponen

Kommentarer

  • Hej Minna,
    Det går bra, du får kontakta oss via mail  kundcenter@farjestadsbk.se så hjälper vi dig.
    Karin
  • Gäller ledsagarekort? Vi har ev en i rullstol.
    Minna Lipponen
  • Hej

    Det ingår en ledsagare till varje rullstolsplats
    Rose-Marie
  • Hej vi har fått ett presentkort då vi var tvungna att avboka våra biljetter, hur gör vi för att utnyttja presentkortet när vi ska boka nya biljetter ?
    Rasmus
  • Hej

    Du bokar detta via vår hemsida o ch när du valt dina biljetter och kommer till betalsidan så finns det en ruta där du anger presentkortskoden
    Rose-Marie