Bakgrundsbild

Skulle vilja ha en FBK bild i telefonen, finns det någon officiell bakgrundsbild att använda?
Tomas

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har inga speciella bakgrundsbilder, men ta en titt på http://fbkplay.se/ (Fotobloggen). Där finns det massor av bilder man kan använda för eget bruk!
    Stefan

  • Detta är ju helt klart en av de vackraste bilder man sett på laget (åkte själv upp från Göteborg och står någonstans vid Ture Varg-flaggan mellan rubrikerna "Företag" och "Event") - i alla fall - skulle det vara möjligt att ni kan göra en stor och fin skrivbordsbakgrund att ladda ner med denna bild? FBK-logga och behörig foto-cred på naturligtvis, vill bara titta på detta vackra varje gång man startar jobbdagen 😀
    Jonas Karlsson
  • Hej,
    Det är Bildbyrån som tagit den bilden. Vi äger inte rätten att lägga den för fri nedladdning, tyvärr. Däremot kan du kolla på bildbyran.se och se om du kan ladda ner den därifrån.
    Stefan