Visningssidan

Hejsan,

Går det att ändra bredden på kolumnen för "Ärende" så att den blir bredare. Jag vill gärna ha med vad för typ av kontrakt och om det är ett hyreskontrakt gärna ha med fastighetsbeteckning och gärna även fastighetsbolagets namn. Jag kan gärna offra en bit på kolumnen för "Kontraktsnummer" för de brukar inte vara särskilt långa.
Christian

Kommentarer

  • Hej!

    Nej tyvärr går det inte ändra bredden i fälten.
    Om du klickar på det tre små prickarna efter kontraktsbeskrivning kan du ändra namn, fastighetsbeteckning har en egen kolumn som hämtas från kontraktet.

    Katja Marknadsansvarig