Vilken hyresavtalsmall ska jag ladda ner för en verkstadslokal/kontor/förrådslokal?

Hej,

Vilken hyresavtalsmall ska jag ladda ner för en verkstadslokal/kontor/förrådslokal?

Hur får jag tillgång till era mallar?

Bästa Hälsningar//Robert

Kommentarer

  • Hej Robert,

    Vår förbundsjurist rekommenderar er att använda kontrakt 12b3.

    Ni hittar alla våra mallar i vår digitala tjänst https://www.fastighetsagarna.se/dokument/
    Klicka på logga in, har ni inte ett konto så kan ni snabbt och enkelt skapa ett. Ni betalar endast för kontrakt ni skriver i skarpt läge.

    Trevlig dag!
    Support Fastighetsägarna Dokument