Varför går det bara att e-signera för fyra parter?

När man skriver t ex ett överlåtelseavtal av ett hyresavtal och om firmatecknare skall e-signera kan det behövas upp sex signaturer medan tjänsten är begränsad till fyra. Kan ni utöka det?
Per Brännström

Kommentarer

  • Det är då för att vi har en enklare variant för e-signering som vi erbjuder i tjänsten. Vill ni ha en mer avancerad lösning med till exempel flera signatörer eller annat finns det flera olika leverantörer på marknaden som kan hjälpa er.

    Ha en fortsatt bra dag.
    Support Fastighetsägarna Dokument