Var hittar jag API nyckeln?

Url adressen och API nyckeln hittar du i Kundadministration som nås under ert företagsnamn längst upp till höger.

Katja Marknadsansvarig

Kommentarer

  • Kan inte hitta API nyckeln enligt ovan instruktion.
    Gustaf
  • Hejsan Gustaf

    Anledningen till att du inte kan hitta ovanstående inställning är då för att du inte är kundadministratör utan bara står bara som organisationsägare. För att kunna komma åt det så behöver den som är kundadmin/primär kontakt person på kundkontot gå in och lägga till dig som kundadministratör.
    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Hej,

    Ingen av oss är kundadministratör och kan heller inte ändra någon till att vara det. Hur löser vi det?
    Gustaf
  • Hej

    Jag går in och lägger till dig som kundadministratör så att du kan komma åt kund administrations sidan. Så är du inloggad så behöver du då logga ut och sedan logga in igen.
    Support Fastighetsägarna Dokument