Utskrift av hyresavtal för lokal. Finns sedan tidigare men av annan användare.

Jag registrerade mig nu men Linda Pepaj som jag tillfälligt ersätter, har gjort utskrifter tidigare. Jag har aldrig gjort dessa, så jag vet inte riktigt hur jag går tillväga. Finns det några dokment som ligger sedan tidigare som jag kan utnyttja?
Anne Larsson

Kommentarer

  • Hejsan Anne

    Om du tar kontakt med den som är organisationsägare för gruppen som i ditt fall skulle vara Simon så kan dem bjuda in dig till den redan skapade gruppen, och beroende på vilken inställning som är gjort så kan det vara så att du har möjlighet att kunna se dem avtal som linda tidigare har skapat.

    Support