utskrift av dokument

I det gamla systemet fanns en valmöjlighet "anpassa till dubbelsidig utskrift" eller liknande. Jag hittar inte den funktionen längre. Hur ska jag göra när jag har en ensidig bilaga utan att nästa bilaga ska börja på baksidan av ett papper?

Kommentarer

  • Hej!

    Dubbelsidig utskrift är tyvärr inte möjlig längre i den nya tjänsten.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig
  • Hej. finns inte möjligheten att skicka ett färdigt avtal på mail till sig själv . Kan bra se utskrift och esignering.
  • Hej!

    När du skriver ut skapas det en Pdf som du sparar ned och kan mejla till dig själv.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig