Utkast av dokument

Vi är idag flera användare hur säkerställer vi att det inte blir några ändringar i det dokumentet som man ansvarar för. (Har upptäckt att det som vi har svarat har ändrats eller är borta)
Helen Gustafsson

Kommentarer

  • Hejsan

    Är följande inställning inte påslagen som den är på bilden ovan så kommer alla ärenden vara så att bara den som har skapat det kan göra ändringar i det, dem ända som kan se alla ärenden är då dem som har administratörs rollen i organisationen.

    Support