Uthyrning till frisör, en enkel lokal.

vilket hyreskontrakt ska användas vid uthyrning till frisör, en enkel lokal. Var hittar jag detta kontrakt?

Kommentarer

  • Hej Kristina,

    Beklagar för det sena svaret!

    I detta fall så kan ni använder er av avtalet "12B.3 Hyreskontrakt för lokal".

    Ni hittar avtalet i vår portal, Fastighetsägarna dokument - https://www.fastighetsagarna.se/dokument/

    Ni skapar enkelt och kostnadsfritt ett konto på vår hemsida. Väl inne i portalen så trycker ni på Nytt ärende och i sökfältet så kan ni skriva 12B3 och sedan Starta ärende.
    När ni har skrivit klart allt i ert ärende så kan ni i menyn ovanför avtalet trycka på Spara skarpt - då checkar ni ut och betalar för det enskilda avtalet.

    Ha en fin helg!
    Support Fastighetsägarna Dokument