Underbilagor

Hej. vi har några underbilagor som jag undrar hur jag lägger till?

Till exempel "Bilaga 5.1 Breeambilaga" är underbilaga till
"Bilaga 5 Hållbarhetsbilaga"

Till exempel "Bilaga 6.1 Beskedtidplan" och "Bilaga 6.2 Ändrings- och tilläggsmall" är underbilagor till "Bilaga 6 Genomförandebilaga".

Tacksam för supersnabb återkoppling då jag är i förhandling med kund.
Vänligen Irene

Kommentarer

  • Hej,

    I dagsläget numreras bilagorna automatiskt vilket innebär att bilaga 6.1 och 6.2. blir bilaga 7 och 8 om du lägger till dem i systemet.

    Med vänlig hälsning

    Johan Jurist