tillgång till kollegors avtal

hej.
hur gör jag för att få åtkomst/för att kunna se mina kollegors avtal/avtalsutkast i systemet?

Kommentarer

  • Hej,

    Kollegor kan dela enskilda ärenden med dig. Det görs genom att klicka på de tre prickarna vid ärendet som ska delas under "Mina ärenden", se bild nedan. Du kan därefter se ärendet under "Alla ärenden".

    Om ni alltid önskar ha tillgång till varandras ärenden i organisationen kan organisationsadministratören under organisationsinställningar ändra sekretessinställningen så att grundinställningen är att skapade ärenden är öppna för andra i organisationen.

    Johan Jurist