Tillägga av egna bilagor och fast belysning i gränsdragningslista

Hej,
Jag skulle vilja lägga till en egen ritningsbilaga till ett lokalhyreskontrakt. Jag kan inte välja nummer på bilagan själv utan måste använda mig av en mall som redan finns. Finns det någon funktion som gör att jag kan skriva in nummer på bilaga utan att lägga till en bilaga?

Undrar även om det är rätt att det ska stå snabb belysning i gränsdragningslista för lokalkontrakt? I gamla Fastighetsägarna dokument står det Fast belysning.

Kommentarer

  • Hej Katarina,

    Ja, längst ned till vänster finns ett plustecken där det står lägg till bilaga. Klickar du där kan du välja att ladda upp en egen fil som blir en bilaga. Du kan även välja "bilaga som ska läggas till senare". Då får du en platshållare för den bilaga som ska läggas till senare, t.ex. en ritning. Platshållaren får ett bilagenummer som du kan hänvisa till i rätt fält i kontraktet. Önskar du ett annat bilagenummer kan du dra bilagan till rätt plats i listan till vänster.

    Jag har tittat på gränsdragningslistan, formulär 102, men hittar inte "snabb belysning". Vilket formulär syftar du på och vilken sida?

    Johan Jurist