Tappat bort våra inloggningsuppgifter

Hej! Vi tycks ha tappat bort den mejladress som vårt konto är registrerat under, och även lösenordet. Tacksam om hjälp att återstarta detta. Mvh David Oscarsson, styrelseledamot
Brf Lövdungen
Backvägen 10, Solna 169 55
David

Kommentarer

  • Hej David!

    Jag kan se att du bara registrerat dig själv som användare men inte lagt till uppgifterna om Brf Lövdungen.
    Ditt användarnamn är din mejladress, logga in med den och tryck sen på glömt lösenord för återställning av ditt användarkonto. Därefter registrerar du sen Brf Lövdungens uppgifter.
    Länk till inloggning Fastighetsägarna - Dokument (fastdok.se)

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig