Studentbostadsavtal

Hej, vi vill koppla samma bilagor till ett studentbostadsavtal, som till det vanliga bostadshyresavtalet. Det går dock inte

Kommentarer

  • Hej!

    Jo, det ska gå. Är det någon specifik bilaga du tänker på?

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig
  • Hej Katja, ja vi försöker bifoga särskilda bestämmelser, värme klausul, rökfri fastighet etc. De går inte att välja till studentavtalet.

    mvh Peter
  • Hej!

    De bilagorna har vi inte i Fastighetsägarna Dokument, är det egna bilagor som ni skapat kan ni bifoga dom genom att välja bifoga fil. Alternativt välja Fritextbilaga för egen text.

    De bilagor som finns tillgängliga till studentavtalet är:
    01 Fritextbilaga till hyreskontrakt, bostad
    5 Borgensförbindelse för bostadshyresavtal
    13 Besiktningsinstrument
    62 Överenskommelse om ingen förhandlingsklausul
    70 Personuppgiftsklausul för bostad
    80 Klausul om utomhusantenn/parabol
    HN-2 Överenskommelse om avstående från besittningsskydd - bostad - Hyresnämndens tillstånd krävs
    HN-4 Överenskommelse om avstående från besittningsskydd - bostad - Hyresnämndens tillstånd krävs inte

    Hälsningar

    Katja Marknadsansvarig