SSO inloggning

Vi hjälper en advokatfirma som använder era tjänster med deras IT miljö och har en fråga om Fastighetsägarna Dokument.
Har ni stöd för single sign on lösningar, tex SAML2 eller OIDC?

Med vänliga hälsningar
Mathias Hoppe

Kommentarer

  • Hej!

    Nej det finns inte. Användarna loggar in med användarnamn och lösenord specifika för Fastighetsägarna Dokument. Använder man tjänsten API, autentiserar man med hjälp av en kundspecifik API-nyckel.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig