Sökfunktionen

Hej, funkar inte att söka objekt eller namn genom att ställa sig i sökfunktionen och skriva ex 1106*. Får inga förslag. Har gått tidigare.
Anette Karlsson

Kommentarer

  • Hej!

    Vad är det du söker efter när du skriver en nummerkombination?

    Hälsningar

    Katja Marknadsansvarig
  • avtalsnr eller objeknr, men jag har provat att skriva in delar av namn också och det funkar inte heller längre.
    Anette Karlsson
  • Hej, ser nu vad som "felar". Sökfunktionen funkar om man inte sätter dit en *.
    Ärendet avslutat mao!

    Däremot har jag synpunkter på sökfunktionen överhuvudtaget. Lite tungrott. Om jag t ex söker på ett objekt under alla dokument och måste backa ur av någon anledning, så ligger inte sista sökfunktionen kvar, utan jag måste återigen välja t ex alla dokument för att få upp där jag var. Även svåröverskådligt med uppdelningarna; alla dokument är ju alla dokument, oavsett om det är e-signering, avslutat eller pågående.
    Anette Karlsson
  • Hej!

    Så bra att sökfunktionen fungerar.

    I Alla ärenden ligger ärende i utkast, skarpa och e-signering som är på gång.
    Avslutade och e-signerade avtal ligger inte under Alla ärenden utan flyttats till Avslutade.

    Noterar din synpunkt på sökfunktionen om det är något vi kan vidareutveckla. I dagsläget ligger inte urvalet efter sök kvar när man backar ur.

    Hälsningar

    Katja Marknadsansvarig
  • Vi behöver mer plats i rutorna för bilagor alternativt om man själv kan ange t ex 1:1, 1:2 som tidigare. I bland har vi fler bilagor än 3 gällande ritningar.
    Anette Karlsson
  • Hej!

    Mer utrymme kan vi tyvärr inte få till.
    Ändra bilagenummer fungerar, tryck på dom tre punkterna bredvid bilagan och välj #Ändra nummer.

    Hälsningar

    Katja Marknadsansvarig