Söker ett enkelt hyresavtal som avser lagerlokal

Hej,

Söker ett enkelt hyresavtal som avser lagerlokal med kort hyresperiod om ca. 2 månader.

Kommentarer

  • Hej Ingvar,

    Tack för din fråga!

    Inne i portalen Fastighetsägarna Dokument så kan ni skriva ett hyresavtal, ni har exempelvis kontraktet nedan om det uppfyller era kriterier.

    Ni skapar enkelt ett konto här - https://www.fastighetsagarnadokument.se/Account/Login

    Att vara registrerad hos oss är kostnadsfritt, ni betalar endast för kontrakt som ni skriver via portalen, vilket går att betala med antingen saldo- eller kortbetalning.

    Önskar dig en trevlig dag!

    Support Fastighetsägarna Dokument