Slutdokument

Hyresgäst och jag har signerat ett avtal men det kommer inget slutdokument och avtalet ligger kvar på "Mina ärenden". Vad kan jag göra?

Vänligen
Sophie
Sophie Narstam

Kommentarer

  • Hejsan Sophie

    Skulle jag kunna få det kuvertID som detta äende gäller så ska jag ta det vidare till våran leverantör som får undersöka det.

    Du hittar KuvertID högst uppe till vänster när du går in och hanterar e-signeringen som på bilden nedan

    Support Fastighetsägarna Dokument