Ser inte allas avtal

Hej Jag har lagt till två kollegor som användare men nu ser vi inte varandras avtal som är pågående? Det är Anna- Maria och Carola
Carina Royson

Kommentarer

  • Hej

    Detta är då en inställning som man behöver göra under Organisationsinställningar
    Se bild nedan

    Detta börjar då gälla på alla avtal efter att denna inställning har ändrats,
    på tidigare avtal så behöver man då gå in och dela ärendet med dem man vill
    ska ha åtkomst till det.

    Det finns även en annan lösning som skulle vara att gå in under
    Organisationsinställningar > Användare > Trycka på pennan och ändra deras roll till
    administratör. På det sättet så kommer dem få tillgång till alla dokument som är skapade

    Support