Samförhandlade avtal?

Varför samförhandlas avtal och med vilka? Vilka formulär är samförhandlade?

Kommentarer

  • Fastighetsägarna har en lång tradition av att ta fram avtal för hyresmarknaden, både på bostads- och lokalsidan. Ofta tas avtalen fram i samråd med andra branschorganisationer. Detta minskar risken för tvister och villkoren blir bra för båda parter.

    Vi har samförhandlade kontrakt med Visita, Svensk Besöksnäring, Sveriges Allmännytta (tidigare SABO) och Hyresgästföreningen.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.