saldo laddning

Kan inte fylla på saldo

Kommentarer

  • Hej Fredrik,

    Gäller gamla Fastighetsägarna Dokument så behöver ni vara administratör eller ägare mot företaget för att kunna fylla på saldot. Om ni är administratör/ägare och ni fortfarande inte kan fylla på ett saldo, återkom gärna med en skärmdump med felmeddelandet.

    I nya Fastighetsägarna Dokument så erbjuder vi inte saldobetalning.

    Trevlig dag!