Redigera skarpt dokument

Hej! Jag har tagit fram ett dokument som jag skarpmarkerat. Inser nu att jag tyvärr har angett bilaga 4 på ett dokument och att det även kommit med på huvudavtalet. Om jag tar en kopia kommer jag väl behöva betala för avtalet igen? Finns det något sätt jag kan redigera fast jag skarpmarkerat.

Mvh
Anna Jagestrand

Kommentarer

  • Hej,

    Du kan redigera skarpmarkerade avtal utan att det kostar något. Däremot kan du inte ändra fältet kontraktsnummer.
    Johan Jurist
  • Hej!
    Är det möjligt att jag kan göra ett nytt avtal men inte behöva betala 375 kronor till?
    #nypå jobbet
    Anna Jagestrand
  • Hej Anna

    Som johan tidigare nämnde där så går utmärkt att redigera ett ärende om det är skarp markerat, Det ända som inte går att ändra är då kontraktsnummer. Är det i detta fall så att det är även det som behöver redigeras?

    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Hej!
    Jag vet inte hur jag lyckades men på överenskommelsen om avstående från besittningsskydd kom inte bilagenumreringen med så jag la till det. Sedan följde det med i kontraktsnumret.

    Så helst skulle jag vilja ändra kontraktsnumret utan att behöva betala en till avgift.

    Mvh
    Anna
    Anna Jagestrand
  • Hejsan Anna

    Vi kommer göra så att vi justerar ditt saldo så att du kan kopiera ärendet och sen kan skarpmarkera det utan att det blir någon kostnad.
    Support Fastighetsägarna Dokument