Problem med BankID-signering

Hej,

Jag har skickat två avtal till nya hyresgäster, båda två har problem med att länken inte fungerar i mailet de får. "Ett fel har uppstått" står det. Den ena hyresgästen lyckades till slut, men när jag ska gå in och signera genom länken i mailet så får jag samma felmeddelande.

Är det en bugg som behöver åtgärdas och när uppskattas detta vara klart?

Vänligen
Sophie
Wikowia AB
Sophie Narstam

Kommentarer

  • Hejsan Sophie

    Det är så att våran leverantör för signeringar har förtillfället driftstörning vilket då påverkar att det inte går att signera dokument för tillfället. Dem arbetar med att återställa så att tjänsten ska fungera så fort som möjligt.

    Support