Personuppgifter GDPR

Hej

Enligt faktablad som kommit från er så står det "Parterna har också tagit fram en information som kan användas vid sökande av bostad. Båda dokumenten finns tillgängliga i Fastighetsägarna Dokument".

Utöver detta har ni tagit fram en bilaga om hantering av personuppgifter.

Allt ovan är kopplat till GDPR. Men jag hittar inte dessa nya dokument?

Mvh

Kommentarer

  • Hej, vi har nedanstående dokument gällande personuppgiftsbehandling i tjänsten. Samtliga är uppdaterade eller upprättade med hänsyn till dataskyddsförordningen GDPR.
    Alla dessa dokument finns även i engelsk översättning.

    41 PERSONUPPGIFTSKLAUSUL FÖR ARRENDEAVTAL
    70 PERSONUPPGIFTSKLAUSUL FÖR BOSTAD
    79 INFORMATION OM BEHANDLING AV PERSONUPPGIFTER NÄR BOSTAD SÖKES
    90 PERSONUPPGIFTSKLAUSUL FÖR LOKAL
    42 SAMTYCKE FÖR BEHANDLING AV KÄNSLIGA PERSONUPPGIFTER

    Johan Jurist