Personuppgiftsklausul för p-plats

hej. behövs inte gdpr för uthyrning av p-plats? hittar inte någon blankett som är lämplig för det. mvh Christer

Kommentarer

  • Hej, du kan lägga formuläret Personuppgiftsklausul för arrendeavtal, nr 41, till bilplatsavtalet (som avser uthyrning av parkeringsplats på mark utomhus). Till garageavtalet (som avser uthyrning av parkeringsplats i garage) kan du bilägga formulär nr 90.
    Johan Jurist