Övertag av befintlig användare

Hej
Jag har konto med min mail som inlog för Öckerökronan Fastighetsutveckling AB. Jag bjöd in två av mina kollegor och trodde att de då skulle se pågående ärenden samt historik - dock var det helt blankt där. Jag avslutar min anställning i Öckerökronan i morgon så det vore bra om de kunde få tillgång till mina utkast eller om dessa kunde flyttas över till dem - går det och hur gör vi annars bäst?

Anna Falk/Öckerökronan Fastighetsutveckllng AB

Kommentarer

  • Hejsan Anna

    Det som du kan göra för att dem ska kunna få åtkomst mallarna, skulle då vara att lägga över organisations ägare rollen på någon eller båda av dem du har bjudit in. Vilket du kommer kunna göra via Organisationshanteringen > Användare och sedan trycka på den lilla pennan vid namne på dem du har bjudit in. Sen eftersom att du skulle sluta så kan det vara bra att lägga till någon av dem som den nya primära kontaktperson under kundaministrationen. Vilket du gör genom att gå in på kundadministraion och sedan administratör, där väljer du att lägga till personen och sedan kan du trycka på pennan och välja gör till primär kontakt person.

    För sin organisations ägare så kommer man kunna se alla ärenden som finns skapade.

    Support