Överlåtelse bostadsrättslokal

I en av våra Brf:er så vill ett företag överlåta bostadsrättslokal till ett annat bolag vilket dokument ska jag använda?

Kommentarer

  • Hej Malin,

    Vi har ett formulär för överlåtelseavtal för bostadsrätt, nr 1052 som kan användas vid överlåtelse av bostadsrätt. Avtalet upprättas mellan säljaren och köparen av bostadsrätten. Om ni behöver ett formulär för medlemskapsansökan och beslut finns formulär nr 1053.
    Johan Jurist